onsdag 18 april 2012

Varför World of Warcraft svänger

Jag har inte spelat på 1,5 år men mina fyra år med WoW gav mig många goda minnen och sköna stunder med guildet (Wraiths and Stays på Noldrassil).

  1. The Guild - Do You Wanna Date My Avatar   (ja, ja!)
  2. Cranius - Big Blue Dress (stackars magiker)
  3. Jace Hall - I play W.O.W.   (han har sina prioriteter rätt)
  4. WoW Parody - Viva La Healer   (ja, vad kan man säga som en resto shaman...)
  5. Cranius - Ulduar (damn, vad jag saknar Ulduar)
  6. Madcow - Hard Like Heroic (lite naughty humor)
  7. Nyhm - Pretty fly for a Draenei (Alliansens blåa kor)
For the Horde! ;-)

2 kommentarer:

  1. Många bra ideer, synd bara att hälften av låtarna nästan inte går att lyssna på för den som har minsta musikalitet i kroppen. :-)

    Men Big Blue dress var ny för mig och grymt bra! :)

    SvaraRadera
  2. Ouch, den sved, Markus, jag satt ju och diggade till de flesta. ;-)

    SvaraRadera